Nowy poziom home office

0 udostępnień
0
0
0
Japończycy, którzy są freakami nowych technologii, najwyraźniej dzięki pandemii otworzyli nowy rozdział pracy zdalnej.

Od początku roku w Kraju Kwitnącej Wiśni rekordy sprzedaży bije jednoosobowy namiot Bocchi (po japońsku znaczy to „zupełnie sam”). Ma 1,5 metra wysokości i niecałe 1,7 metra kwadratowego powierzchni – akurat tyle, aby zmieściło się w nim biurko z komputerem oraz fotel. Po zasunięciu suwaka i zadekowaniu się w środku, można skutecznie odizolować się od domowników i wszelkich bodźców, które będą nas rozpraszać czy odciągać od pracy.

Jak donosi portal soranews24.com, namiotów tego typu od marca do maja sprzedało się trzy–cztery razy więcej niż przez pierwszy kwartał 2020 roku. Nabywali je głównie właściciele niewielkich mieszkań, którzy nie mieli szansy „przenieść się” z pracą do osobnego pokoju.

Wersja podstawowa na Amazonie kosztuje równowartość 370 złotych. Jednak producent namiotów, firma Bauhutte z Osaki, specjalizująca się w produkcji sprzętu gamingowego, ma w ofercie również opcję dla tych, którzy wolą pracować bezpośrednio z łóżka: to większy namiot Bocchi, w którym można się położyć. Na drugą falę koronawirusa jesienią będzie jak znalazł.

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco

może Ci się spodobać
będzie dobrze własna piekarnia

Będzie dobrze? Już jest!

Można powiedzieć, że znakiem charakterystycznym tej piekarni są szybko opróżniające się półki. Bo chleby, bagietki i chałki wjeżdżają…

Zawód reporter – życie bez fikcji

„Marzy mi się, żeby żyć w mądrzejszym świecie” – wyznaje dziennikarz, aktywista, podróżnik i autor takich książek jak…

Wypalenie – zmora pracowników

Serwis money.pl pisze o problemie dotykającym aż 31 procent pracowników umysłowych w naszym kraju. Okazuje się, że niemal…