© theunderargument.com

„Masz więcej niż ciało” – niezwykłe modelki, niezwykła kampania

0 udostępnień
0
0
0

„Guardian” przytacza historię marki bieliźnianej Underargument. Jej założycielka Maïna Cissé wyszła z założenia, że nie chce promować swoich produktów z pomocą zawodowych modelek, ale zwykłych kobiet. W tym celu dwa lata temu do kampanii reklamowej przeprowadziła tzw. ślepy casting. Polegał on na tym, że kobiety opisywały swoje historie: jedna z nich napisała o molestowaniu, którego doświadczyła w dzieciństwie. Inna – o przemyśleniach dotyczących ról płciowych we współczesnym świecie. Kolejna – o poliamorii. Wybrano do sesji zdjęciowej kobiety, których historie okazały się najbardziej inspirujące. I – jak przyznaje twórczyni marki – podczas sesji nie było ani jednego „złego” ujęcia. Cissé uważa, że większość marek modowych, nawet jeśli decyduje się na „różnorodne” modelki na wybiegu czy w swoich katalogach, robi to niechętnie i pod PR-ową presją, a cała akcja zwykle wieje hipokryzją. Okazuje się, że można zrobić doskonałą kampanię, nie znając wymiarów modelek ani nie widząc ich. Oferta Underargument od tego czasu znacząco się rozrosła. Zaczynano od staników w 10 rozmiarach, dziś jest ich ponad 40. W dodatku marka stała się symbolem emancypacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

może Ci się spodobać