Jak w czasie lockdownu dają sobie radę restauracje?

14 udostępnień
14
0
0
Jesteście znani z ciekawych eventów, np. głośno było o promocji win marki Andrea Bocelli.

Dzięki panu Przemysławowi, który jest ambasadorem marki Andrea Bocelli Family Vines w Polsce, mogliśmy uczestniczyć w degustacji win z winnic tej rodziny.

To było bardzo ciekawe wydarzenie, choć niestety mieliśmy ograniczoną liczbę miejsc i niektórym musieliśmy odmówić. Ale film z tej imprezy zobaczyło ponad 25 tysięcy osób.

W karcie dań pozostała pamiątka po innym Waszym gościu, Kurcie Schellerze.

Tak, kilka razy organizowaliśmy kolację, w czasie której był on szefem naszej kuchni. To było duże wyzwanie, ponieważ Kurt Scheller tworzy tylko z najlepszych składników, nie uznaje erzatzów. Szczerze polecam risotto według jego kompozycji, które mamy w swojej ofercie. Wielu naszym gościom przypadło już ono do gustu.

© Kamienica nr 6
Wciąż z optymizmem patrzycie w przyszłość?

Uważam, że jeżeli ktoś coś robi dobrze, to utrzyma się na rynku. My od początku stawialiśmy na budowanie marki i liczymy na to, że to przyniesie profity w przyszłości.

A niedługo, mam taką nadzieję, zaprosimy klientów na promocję win z winnicy Grzegorza Turnaua, według nas najlepszych z win produkowanych w Polsce. Naszym marzeniem jest połączenie dobrej kolacji, degustacji ciekawych win i koncertu mistrza z Krakowa.

Może zainteresuje Cię: Stop śmieciowemu jedzeniu! – nowe trendy w branży FOOD

może Ci się spodobać
żałoba

Jak poradzić sobie z żałobą?

„Jedynym sposobem na odnalezienie spokoju jest pozwolenie przeszłości na bycie przeszłością” – mawiała dr Elisabeth Kübler-Ross, autorka książki…

Biznes oparty na wartościach

Pana wybory inwestycyjne zmieniły się w związku z omawianym tu trendem – ku wartościom?Wydaje mi się, że nie,…
marta rybicka

Fotografka intymności

Od pracy w korporacji uciekła aż do Indonezji, gdzie przez trzy miesiące jedynym jej towarzyszem był aparat fotograficzny.…