jak ogarniać emocje w pracy

Emocje w pracy. Jak sobie z nimi poradzić?

21 udostępnień
21
0
0
Trudno o work-life balance w takich okolicznościach?

Bardzo trudno. Przebywając z całą rodziną niemal przez cały dzień, zadbanie o work-life balance może nie być łatwe. Wymaga to od wszystkich wypracowania nowych sposobów na odnalezienie równowagi. Wcześniejsze rytuały związane z codziennością uległy zmianie. Kiedyś rytuał „wyjścia i powrotu” do pracy, szkoły był czymś naturalnym i nie przywiązywaliśmy do tego większej uwagi. Dzisiaj zaczyna nam go zwyczajnie brakować.

Na rynku wydawniczym właśnie ukazała się książka Jak ogarniać emocje w pracy Liz Fosslen i Mollie West Duffy. Warto, żeby przeczytali ją zarówno pracownicy, jak i pracodawcy?

Brakuje nam czasu na to, abyśmy zastanowili się, jak funkcjonujemy na co dzień, jak radzimy bądź nie radzimy sobie z różnymi emocjami, jak interpretujemy otaczającą nas rzeczywistość. Czas spędzony nad tą książką pozwoli nam lepiej przyjrzeć się sobie, odpowiedzieć na różne pytania i poszerzyć swoje kompetencje w zakresie rozumienia i zarządzania swoimi emocjami.

Klucz do sukcesu to nauczyć się, jak wpuszczać emocje do sfery zawodowej, nie pozwalając im wymknąć się spod kontroli. Poprzez konfrontację z zazdrością uczymy się, co nami kieruje.*

Zaakceptowawszy niepokój, możemy go przekształcić w ekscytację i lepiej sobie radzić. Ucząc się, jak emocje wpływają na nasze decyzje, tworzymy bardziej sprawiedliwe i przyjazne miejsce pracy.

*Wyróżnione fragmenty pochodzą z książki Liz Fosslen i Mollie West Duffy„Jak ogarniać emocje w pracy”.

Tej autorki: Spowiedź ratownika medycznego

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco

może Ci się spodobać

Asystentka – fach nie dla każdego

Piastuję stanowiska asystenckie przeszło 15 lat. Byłam asystentką biura, asystentką specjalistów, dyrektorów i prezesów. W tym czasie objęłam…

Na DESKterze online

Pracując z domu warto zadbać o ergonomiczny sprzęt, dzięki któremu pozycja siedząca przy komputerze nie wpędzi nas w…